Na rynku rachunkowości i doradztwa finansowego działamy od 1993 roku. W tym czasie współpracowaliśmy z ponad 300 podmiotami, z których większość stanowiły małe i średnie przedsiębiorstwa. Na co dzień przebywamy w jednym z naszych biur w Bielsku-Białej oraz w Katowicach, a część usług wykonujemy zdalnie. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi online umożliwiających stopniową digitalizację prowadzonych działań i ułatwiających współpracę z Klientami. Teraz po niemal 30 latach w branży nadszedł czas na zmiany!
Dlaczego postanowiliśmy wprowadzić zmiany?
Dlaczego firma z takim stażem i ugruntowaną pozycją w branży postanowiła wprowadzić zmiany? Nasza praca polega w zasadzie na nieustannej pogoni za zmianami. Nowe przepisy podatkowe, metody rozliczania, narzędzia online i Klienci ze zróżnicowanymi profilami działalności oraz coraz to ciekawszymi problemami do rozwiązania.
„W całej tej gonitwie nad byciem na bieżąco, w pewnym momencie dostrzegliśmy, że być może również my potrzebujemy zmian. Po kilku rozmowach z pracownikami, a także najbardziej zaufanymi partnerami biznesowymi postanowiliśmy zaryzykować i odświeżyć nieco zakurzoną już markę”
– mówi członek zarządu Mirosław Rajzer.
Przystąpiliśmy do działania i tak powstał nowy plan rozwoju firmy Doradcy i Księgowi. Założeniem było nie tylko stworzenie nowego logo, czy strony internetowej, chcieliśmy podejść do tego w zorganizowany i kreatywny sposób. Po tak długim czasie spędzonym na rynku postanowiliśmy poszukać pomocy z zewnątrz.
„Mamy doświadczenie w opracowaniu biznesplanów i restrukturyzacji przedsiębiorstw, a zagadnienia z dziedzin HR i marketingu również nie są nam obce. We współpracy z naszymi Klientami nauczyliśmy się jednak, że świeże spojrzenie osób niezwiązanych z daną firmą daje możliwość zdefiniowania niedostrzeganych wcześniej problemów oraz opracowania zaskakujących nieraz rozwiązań”
– tłumaczy członek zarządu Wojciech Czerbak.
Kilka godzin specjalistycznych warsztatów z pracownikami oraz członkami zarządu dało pełen obraz naszej firmy, a także celów, jakie chcemy osiągnąć w najbliższym czasie. Na podstawie m.in. takich metod kreatywnego tworzenia strategii, jak coraz popularniejszy Design Thinking określiliśmy, czego potrzebujemy do dalszego rozwoju. W efekcie powstały wspomniane już nowe logo, strona internetowa. Otworzyliśmy się także na nieco zaniedbane dotychczas strefy jak media społecznościowe czy media branżowe — to jednak tylko wierzchołek góry lodowej.
Prawdziwe zmiany stopniowo wprowadzamy wewnątrz naszych struktur, by oferowane usługi stały się jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb każdego Klienta z osobna, zachowując przy tym to, na czym nam zależy najbardziej — indywidualny kontakt.
Skontaktuj się z nami i sprawdź co mamy do zaoferowania.